Wednesday, March 09, 2011

Off Day

Bugun DMV ye gidip expire olmus ehliyetimi adam etmek icin iin aldim. Sabah 8 de DMV deydik ve 15 kisilik bir kuyruk vardi ve malefes carsambalari 9 da acilirmis. Charleynin oflanip poflanmasini dinlemeden beklemek icin israr ettim iyi de etmisim. Ehliyetler posta ile geliyormus. Ardindan kaiser kah tahlili vede goz muayenesi. Saat 2 ye dogru eve donduk. Hemen bahceye firlayip Canna lar ile Dahliyalari diktim. Kmarttan aldigim mesclun tohmlarini da yeni saksiya diktim.
Hafta sonu diktigim zuccinileri sulamak gerekti.Yagmur yagdi ama anlasilan yeterli degil.Iki tanede yeni tohum yatagi alip aycicekleri ve domatesleri diktim.Canna larin bir kismi da on bahcede diger cannalarin yanina yerlestirdim. Diger cannalar arka bahcede sol fence in onunde elephant earlerle beraber.
Tam oturmaya niyetlenirken postadan Walking Egyptian onionlar cikti.Onlarda son yaptigimiz raised bed de zucciniler yanina yerlesti. Dukan diette salata yemedigim icin ellemedim ama greenhousedaki ispanaklar ve kaleler bayagi buyumus toplanmayi bekliyorlar.
Bu arada ayagimi da incittim tam bahceye cikarken ters bastim bilegimin ustune.Umarim sorun cikarmaz.

No comments: