Tuesday, April 19, 2011

Where is our spring?

Bu sene havalar gercekten bir acayip. Hava bir turlu adam gibi isinmadi.
Gecen hafta diktigim hemen herseyi kaybettim.Ama iatla bu hafta gene cantalupe, spagetti pumkin ve tabii cucumber diktim.

Salataliklar 12 tane bir kismi tamami olen pealerin yerine bir saksida kendiliginden buyumus benim malum domateslerin fideleri ile birlikte green houseun yanina diktim.Cantalupelar misirlarin arasina gitti. GH yanina gecen hafta diktigim tohumlardan(salatalik ve fasulye hala haber yok.
Ama hafta sonu koca bir tabak pea topladim. Tabii salatalar hala greenhousedan geliyor.Bu arada Michigan Bulb buyuk bir jest yapip cone flower ve hydrengialari yeniden yolluyor.
Greenhouse kesin bir elden gecip gubrelenmek istiyor. Pealeri sokup domates ve biberlere yer acmak lazim.Hafta sonu cumartesi deck ve patio temizlendi. Pazar gunude nerdeyse kalp krizi gecirdigi icin biraz daha agirdan aldik.Hava fena degildi ama pazartesi gene su koydu.Yagmur yok ama kasvetli ve soguk.Charley HR dan haber bekliyor. Hafta sonu kuslari gormeye gidecegiz ama dogrusu ya simdilerde herhangi birsey almak istedigimden emin degilim.

No comments: